پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر

۷ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر

دانلود پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیردانلود پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر پیشینهومبانینظریمدیریتکیفیتفراگیرپیشینهمبانینظریمدیریتکیفیتفراگیر

-------

پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر
پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 49
حجم فایل: 0
قیمت: 57200 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 49 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مدیریت کیفیت فراگیر
‏2-1-2- پیشینه‏ ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏ ‏فراگیر
‏تکامل ‏مدیریت کیفیت
‏1- مرحله بازرسی کیفیت
‏2- مرحله کنترل کیفیت
‏3- مرحله اطمینان کیفیت
‏4- مرحله مدیریت کیفیت فراگیر
‏2-1-3- فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر
‏2-1-4- پیشگامان کیفیت
‏2-1-4-1- دمینگ
‏2-1-4-2- جوزف جوران
‏2-1-4-3- آرماند فیگنبام
‏2-1-4-4- فیلیپ کرازبی
‏2-1-4-5- بیل کانوی‏
‏2-1-5- مشخصات کیفیت از دیدگاه مشتری
‏2-1-6- نظریات مختلف در زمینه ابعاد مدیریت کیفیت جامع
‏2-1-7- ابعاد مدیریت کیفیت جامع
‏2-1-7-1- توانمندسازی
‏2-1-7-2- پاسخگویی
‏2-1-7-3- سرعت
‏2-1-7-4- صحت
‏2-1-7-5- زیبایی‏ ‏فضای‏ ‏ارائه‏ ‏خدمات
‏2-1-7-6- اعتماد محوری
‏2-1-7-7- شفافیت و اطلاع رسانی
‏2-1-7-8- انعطاف پذیری
‏2-1-7-9- رعایت ملاحظات ارزشی و اعتقادی
‏2-1-8- مشتری
‏2-2- پیشینه پژوهش
‏2-2-1- تحقیقات داخلی
‏2-2-2- تحقیقات خارجی
‏منابع فارسی
‏منابع لاتین
‏مدیریت کیفیت فراگیر
‏واژه TQM‏ از سه کلمه Total‏ (فراگیر)، Quality‏ (کیفیت) وManegment ‏ (مدیریت) تشکیل شده است. بررسی و تحلیل این سه جزء به درک و فهم عمیق تر آن کمک می کند. کلمه ‏"Total‏" به این معناست که TQM ‏ همه افراد و همه امور سازمان را در بر می‏ ‏گیرد. واژه ‏"ًQuality‏"‏ یعنی ارائه آنچه مورد نیاز و انتظار مشتریان است و واژه ‏"Manegement‏"‏ یعنی کیفیت در سازمان مدیریت می شود (آقایی، 1379).
‏بودان- Boaden
‏ (1997) اشاره می کند که به مساله تعریف ‏مدیریت کیفیت جامع ‏ زیاد توجه نشده است و هر نویسنده تعریفی که مطابق با نظر اوست را می پذیرد. ویچر- Witcher
‏ (1990) اصطلاح مدیریت کیفیت فراگیر را به سه قسمت تقسیم می کند که به موجب آن جامع به هر فرد درگیر در این فرآیند (شامل مشتریان و تامین کنندگان) کیفیت، به نیازهای مشخص مشتری و مدیریت؛ به مدیران ارشد متعهد اشاره دارد. در واقع ‏مدیریت کیفیت جامع

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.